Gastrofobik



uzanıp seslerini dinlediler kaldırımların
tedavülden kaldırdılar,dinlerken içlerini acıtan sesleri
içleri mi?
içsiz ve dışsız bir paçarvarydı oysa bedenleri
takım elbiseleriyle bize benzemey çalışıyorlardı sadece.
maltepe sigara ne kadar zararlıysa
biz o kadar zararlıydık oysa...
bizi kanalizasyonlara mahkum ettiler
sonra iki artı bir evlere.
oya işlemeye adanmış ömürleri
sokaklara savurdular

istavroz çıkarmak günahtı
ve ben gizlice istavrozun felsefesini çözmeye çalışırken
babam ve oğlum vizyondaydı.
kutsal ruh ben miydim?
sustum ve tövbe ettim gizlice

Halikarnas Balıkçısını düşündüm
bizim mahallede bir meyhaneydi burası
duydum ki bir şairmiş sahibi.
şairlikten geçinemeyince balıkçı olmuş garibim.

hamburger yiyerek işledim son günahımı
ve bir dilenciye acıyarak baktım az önce
kalbimize dağılan karamsarlığın
gudubet bir yansımasıyla tükürdüm yere
biz asrın gurme çocukları
yediklerimle kurtarırım sandım dünyayı.
kendimi yediğimi anladığımda
yağmur yağıyordu
uzanıp kaldırım dinleyen bedenlere.

bc/kasım'12

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"BELA" -1-

Unutulan Gündüzün Gecesi