Tınılar...

Ben gurbette değilim
Gurbet benim içimde...

sakin bir ses aradım akşamüstü...omuzlarımdaki gergin ağrıyı dindirecek .
İzel'i gördüm telefonun hafızasında...
ardı sıra ;

Bir kızıl goncaya benzer dudağın,
açılan tek gülüsün sen bu bağın...
kurulur kalblere sevda otağın
kimbilir hangi gönüldür durağın...

incesaz ince ince sızlatıyor burnumun direğini işte...Akşam oldu...bir gün bitti..

ağlatıp küstüreceksen
hep boynumu büktüreceksen
gözyaşımı döktüreceksen
sevme beniiiii
sevme beniiiii...

akşam oldu yine..tüm kış akşamlarında olduğu gibi bir hüzün ve ümitsizlik ...
nasıl biter ki bu gece...
safinaz yürüyüşüm ile ıslak yolda yürüyüp bir köprü üzerinde hayatı düşünmek istedim...
ha bi de..erkek olmak...Köprüden çıkıp bi yerde kafa çekmek ...

makarna salçalı mı olsun yoksa peynirli mi:)))

Yorumlar

  1. tesadüfler mi yaşıyor ömrüm? o da mı izliyor?

    YanıtlaSil
  2. tesadüfü bilmiyorum ama ona benzer bir şeyler yaşıyor ömrüm...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

"BELA" -1-

Unutulan Gündüzün Gecesi