SorGu

Kaç kişi?
Bilmiyorum saymadım…
Kaç kişi …
bilmiyorum…saymadım…
Kaç kişi öldürdüm saymadım…


Neden ağlıyorsun ki.
Nedir şimdi bu timsah gözyaşları…
Avutma kendini,bırak ,itiraf et öldürdüklerini…
Bir bir isim ver…
Tek tek say günahlarının bedensel varlıklarını…

Çuvalında kaç parçalanmış kalp,
Cebinde kaç ufalanmış bakış var anlat…
Kaç dokunuş kalmış parmak izlerinde.
Hangi aşk yoksunu kurbanın oldu söyle…
Hangi acına karşılık aldın onca canı...

İçinde kaç ölü geçiyordu,
Kaç yabancı beden saydın rüyalarında,
Hangi kursağında sakladın bunca bedeni...
Hangi defterde listeledin isimlerini söyle…
Bunca ruh girmedi mi rüyalarına,
Hiç mi korkutmadı o acı bakışlar,gece ansızın,
Nasıl dayandın ki ne yürek varmış helal…
Helal bunca günah işledin ki,

Hiç bakma acımsı bakışlarla yüzüme,
Yalvarma bitirdiğin hayatlar için,
Pişmanlığın ne kadar eğreti,ne kadar sığ,
Ne desen,ne anlatsan suyun akması gibi,
Yaprağın düşmesi gibi,
Gelmez artık yerine,
Işığını söndürdüğün hayatlar…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"BELA" -1-

Unutulan Gündüzün Gecesi